Koszty i sposoby dostawy
- Ceny towarów w sklepie podawane są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
- Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania zamówienia.
- Klient ma możliwość uiszczenia ceny poprzez: przelew bankowy na rachunek bankowy sprzedawcy
- Zamówienie towaru zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży
- Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej
- Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
Odbiór towaru
- Przy odbiorze przesyłki z zamówionym towarem kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy: 1) towar jest kompletny i zgodny z przedmiotem zamówienia 2) opakowanie nie jest naruszone i jego stan nie budzi zastrzeżeń
- W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody (datę, godzinę, doręczenia oraz opis zdarzenia) i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą.
- Jeśli uszkodzenia zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską w celu spisania protokołu. Tylko poprawnie spisany protokół uszkodzenia/braku umożliwi wymianę sprzętu na nowy. Reklamacje w firmie kurierskiej, w przypadku uszkodzenia przesyłki mogą być zgłaszane w przeciągu 3 dni od daty jej doręczenia i spisania protokołu szkody.